  • Data: 2003-03-25 09:45:24
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:b5p79c$993$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie stwierdzilam nic takiego. Po prostu idąc do lekarza czy do szpitala
    nie
    > zakladam, ze lekarz badajacy mnie bedzie dostawal orgazmu na widok moich
    > piersi.
    [ciach]
    > Chyba Cię ponosi. A co w takim razie z lekarzami ginekologami, nie
    [ciach]
    > Patrz przyklady wyzej. Jest roznica miedzy wstydem, falszywym wstydem a
    > paranoją

    Mam nowa definicje paranoi:
    Paranoja to stan w ktorym prawnik zamiast udzielic pomocy osobie
    potrzebujacej porady prawnej usiluje wplynac na jego sposob postrzegania
    swiata. ;)

    Mam również swoją nową definicję "ponoszenia":
    Ponoszenie jest wtedy kiedy prawnik prostą sytuację (ktoś się czegoś
    krępuje) porównuje do sytuacji w której lekarz dostaje orgazmu na widok
    piersi prawnika ;).

    A na powaznie - ostatnio bylam w szpitalu z okazji wyrostka robaczkowego i
    widzialam kilka "akcji". Czy uwazasz, że sytuacja w ktorej pielegniarka
    zaklada ok. 80-letniej babci cewke w godzinach odwiedzin przy otwartych
    drzwiach (kazdy mogl zobaczyc dokladnie wszystkie szczegoly) jest krepujaca
    czy tez nie jest?
    pytanie dodatkowe: czy w zwiazku z powyzsza sytuacja pielegniarke
    obowiazywal jakis paragraf czy moze jakies zasady etyczne? A moze miala
    prawo tak robic? I to ze krepowalo to babcie, innych pacjentow i
    odwiedzajacych bylo tylko wymyslem tych wszystkich ludzi??

    pzdr
    aska