  • Data: 2003-03-25 10:19:18
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1FVfa.180239$8L1.1649126@news.chello.at...

    > Hanka - nie zapomnij poprosic o obecnosc sekretarza i sredniego szczebla
    > personelu medycznego w czasie porodu :)

    Widzę ze masz jakis problem natury ekhibicjonistycznej - pokazywanie na sile
    swoich wdzięków. Cóz...:-))) To chyba jednak nie ta grupa ale jak chcesz to
    mozemy o tym porozmawiac:-)))

    >Oczywiscie oni beda tylko patrzyc a
    > nie orzekac o stanie zdrowia Twoim i dziecka ;)

    Nie wiem czy sekretarz jest mi potrzebny ale podczas porodu bedzie obecna
    moja kolezanka no i of course mój mąż. Kolezanka bo chce a ja uwazam porod
    za cos tak naturalnego, ze skoro chce to niech będzie:-))) W zamian za to
    zostanie matką chrzestną maluszka:-))

    HaNkA