  • Data: 2003-03-25 10:01:36
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm :) Wobec tego proponuje Ci odrobine ekshibicjonizmu - np. porod na
    > izbie przyjec :) Wszak nic co ludzkie nie jest Ci obce ;)

    Mylisz dwie rzeczy - chęc eksponowania swoich walorow fizycznych za wszelką
    cenę a zwyklą normalność. Którys z madrych Panów podnosił tu kwestię
    sytuacji zagrozenia zycia - gdyby istnial cien zagrozenia dla zycia mego
    dzidziusia wierz mi, ze bylabym sklonna urodzić nawet na srodku stadionu
    olimpijskiego i nie obchodziloby mnie jakiej plci, wyznania, orientacji
    seksualnej czy tez przynaleznosci rasowej jest lekarz udzielajacy mi
    pomocy/odbierajacy poród. Ciąze prowadzila mi lekarka kobieta bo to znajoma
    ale mimo, ze bede rodzic na jej oddziale nie umawialam sie, ze ma byc przy
    moim porodzie - generalnie wychodzę z zalozenia, ze poród odbierze ten
    lekarz, który akurat bedzie na dyzurze- jego płec nie ma dla mnie znaczenia.
    Miejsce porodu..hmm, marzy mi sie poród tzw rodzinny ale biorac pod uwagę
    moją mobilnosc i fakt, ze np w dniu spodziewanego terminu porodu [bo dzidzia
    jest spózniona juz o pare dni] wsiadlam w srodek komunikacji miedzymiastowej
    i wyruszylam do miasta oddalonego o 80 km od mego szpitala, tez nie ma dla
    mnie znaczenia dokladne miejsce narodzin mego maluszka. Jasne, ze wolalabym
    aby to byl szpital - nawet izba przyjec ale nawet gdybym urodzila w pociagu
    PKP relacji Krakow-Katowice to jedyne znaczenie mialoby aby moja dzidzia
    była zdrowa :-)

    HaNkA