  • Data: 2003-03-25 10:11:26
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam nowa definicje paranoi:

    > Paranoja to stan w ktorym prawnik zamiast udzielic pomocy osobie
    > potrzebujacej porady prawnej usiluje wplynac na jego sposob postrzegania
    > swiata. ;)

    Po pierwsze nigdzie nie próbowalam wplynac na czyjs sposob postrzegania
    swiata. Obie z Sandra wyraznie dalysmy do zrozumienia ze nie ma przepisu. I
    natychmiast odezwaly sie glosy, hmm, "obroncow moralnosci"?

    > Mam również swoją nową definicję "ponoszenia":
    > Ponoszenie jest wtedy kiedy prawnik prostą sytuację (ktoś się czegoś
    > krępuje) porównuje do sytuacji w której lekarz dostaje orgazmu na widok
    > piersi prawnika ;).

    Sorry ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Zerknij w post inicjujacy
    temat - uzyte tam okreslenia i celowe uzycie cudzysłowów "badanie", "panowie
    lekarze" czy tez "obmacywanie przez wojskowych konowałów" sugerowaly ze
    autor tego postu wyraznie daje nam do zrozumienia, ze dopatruje sie
    erotycznej dwuznacznosci w tego typu badaniu. Ja tylko poszlam za tym tokiem
    myslenia. Czemu wiec u niego Cię to nie razi?

    HaNkA