  • Data: 2004-02-21 11:33:01
    Temat: Re: WKU
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c17ble$m2t$1@inews.gazeta.pl>, ag wrote:

    > a g**** prawda Panie; dotyczy to niektórych pism i z niektórych urzedów i
    > pod określonymi warunkami - to że debilni urzednicy powołują się na przepis
    > dotyczący zupełnie innych spraw to przed sadem gdzie zazwyczaj kończy się
    > sprawa której pismo dotyczy nie ma żadnego znaczenia - dopóki debilni
    > urzednicy nie znający prawa nie będą odpowiadać materialnie za swoje debilne
    > decyzje;
    > bo powoływanie się na art.139 paragraf 1 kpk w zwykłych sprawach urzędowych
    > jest nagminne i juz się kilka razy z tym spotkałem;

    Dlaczego KPK?

    Jeśli WKU obowiązuje KPA (nie wiem tego), to:

    Art. 44. W razie niemożności doręczenia pisma w sposób wskazany w art. 42
    i 43 pismo składa się na okres siedmiu dni w placówce pocztowej lub w
    urzędzie gminy, a zawiadomienie o tym umieszcza się w skrzynce na
    korespondencję lub, gdy to nie jest możliwe, na drzwiach mieszkania
    adresata albo biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje
    swoje czynności zawodowe, bądź w miejscu widocznym na nieruchomości,
    której postępowanie dotyczy; w tym przypadku doręczenie uważa się za
    dokonane z upływem ostatniego dnia tego okresu.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl