  • 11. Data: 2005-07-06 07:04:36
    Temat: Re: WARTA i problemy z odszkodowaniem
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl> napisał w
    wiadomości news:dafvf6$98m$1@news.onet.pl...

    > . Nie
    > daj się też wkręcić w amortyzację części - to mogą zrobić tylko przy
    > naprawie z AC i to pod warunkiem, że nie masz wykupionej opcji zniesienia
    > amortyzacji.

    szkoda jak zaznaczylem robiona z polisy OC. Jak przyjdzie poczta oficjalne
    stanowisko WARTY w sprawie ugody to porozmawiam oczywiscie z pania mecenas o
    dalszym postepowaniu

    > Tak to wygląda przy naprawie z OC - mają zapłacić wszystkie koszty
    związane
    > z doprowadzeniem samochodu do stanu sprzed wypadku i mają to zrobić nowymi
    > fabrycznymi częściami a nie jakimiś używkami lub generykami

    dokladnie, WARTA proponuje naprawiac za pomoca tzw. generykow i dolicza
    amortyzacje - prawie 500 zl. Dodatkowo zanizyli roboczogodzine warsztatu z
    85 zl na 50. Dodam, ze jest to ASO FIATA, wiec ceny musza tez byc
    odpowiednie:)
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-07-06 07:28:44
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Sebastian W" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > amortyzacje - prawie 500 zl. Dodatkowo zanizyli roboczogodzine warsztatu z
    > 85 zl na 50. Dodam, ze jest to ASO FIATA, wiec ceny musza tez byc
    Tak jak juz napisałem do odliczenia amortyzacji nie mają prawa przy naprawie
    z OC sprawcy.
    Zaniżanie kosztów robocizny to też standard... ale ZTCW to po przekazaniu
    faktury i przejściu na naprawę bezgotówkową płacą bez większego problemu
    normalne stawki
    Najlepsze co mozesz zrobić IMHO to upoważnienie warsztaty do rozliczenia sie
    z Wartą.
    Oni przekażą fakturę - wtedy po stronie Warty leży udowodnienie, że koszty
    są zawyżone... ale będą to załatwiać z ASO a nie z Tobą....

    pzdr
    Bartek

  • 13. Data: 2005-07-06 10:50:39
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Sebastian W napisał(a):

    > przed stluczka

    i nie bylo stwierdzonej szkody calkowitej??

  • 14. Data: 2005-07-06 12:17:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Sebastian W* wrote in <news:dafusd$bq7$1@opal.icpnet.pl> :

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1000 zl dla mnie to duzo........ niestety WARTA nie bierze pod uwage innego
    > rozwiazania jak uznanie faktur......

    możesz ich jeszcze postraszyć ze bedziesz ich skarzyl o odszkodowanie
    z powodu utraty wartosci pojazdu spowodowaną stłuczką, przypomniec ze
    szkoda musi byc doprowadzona do stanu sprzed zdarzenia, masz prawo
    naprawiac samochod w ASO i nie musisz szukac najtanszego warsztatu,
    ani naprawiac generykami. Mozesz mimochodem rzucic ze chyba od tego
    wszystkiego zaczyna cie bolec szyja, plecy itd. Nie warto byc
    grzecznym, jak opierdolilem jakas kierowniczke w warcie to za kwadrans
    zaczał sie fax przegrzewac w warsztacie. Daj im do zrozumienia ze
    niewazne ile to potrwa a zaplaca wiecej niz za naprawe.

    --
    Pierwsze prawo prokreacji: "Dziecko jest mamusi - taty być nie musi".

  • 15. Data: 2005-07-06 12:57:51
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w >
    > i nie bylo stwierdzonej szkody calkowitej??

    przy liwkidacji szkody z tytulu polisy OC nie ma pojecia szkody calkowitej,
    nie dotycza tutaj przepisy OWU.
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-07-06 13:34:45
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    No ale "nieekonomiczność naprawy" a tym samym celowość to chyba nie z OWU
    tylko raczej z życia wzięte. W obecnym czasie podaż pojazdów przewyższa
    znacznie popyt i to uzasadnia tego typu rozwiązania jak likwidacja w oparciu
    o zasadę "szkody całkowitej". Jaki ma sens wykonanie naprawy w pojeździe za
    jego watrość rzeczywistą lub więcej ?

    Pozdrawiam Sławek

    Użytkownik "Sebastian W" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dagkek$629$1@opal.icpnet.pl...

  • 17. Data: 2005-07-06 13:56:53
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oparciu
    > o zasadę "szkody całkowitej". Jaki ma sens wykonanie naprawy w pojeździe

    szkoda calkowita wystepuja, gdy naprawa przewyzsza wartosc pojadu w dniu
    szkody. W moim przypadku nie ma to miejsca.
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-07-07 23:38:32
    Od: fan <g...@h...com>

    Sebastian W wrote:
    > Witam,
    > w wyniku stluczki jaka mialem w marcu 2005 r. samochod zostal uszkodzony.
    > Naprawa pojazdu wykonana w Autoryzowanej Stacji Obslugi FIATA kosztowala
    > 5500 zl i byla pokrywana czesciowo z mojej kieszeni. WARTA jako
    > ubezpieczyciel sprawcy wypadku zaproponowal mi 3300 zl

    Otworz strone www "Warta nic nie warta". Pomaga w przypadku tych oszustow.

  • 19. Data: 2005-07-08 09:26:29
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "fan" <g...@h...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    na razie na www.icpnet.pl/~sebas sa zdjecia z wypadku. Niedlugo
    pojawi sie opis sytuacji z zamieszczonymi dokumentami jakie wymienialem z
    WARTA.