  • Data: 2006-08-20 09:22:23
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL napisał(a):
    > Wiem ze na poczatku lat 90-tych banki mialy pozycje znacznie
    > slabsza niz teraz.
    > Byc moze chodzi tu o tryb ustanwiania bankowego tytulu egzekucyjnego.

    Tryb jest zaostrzany, a nie łagodzony.
    Do 1997 roku banki miały prawo wystawiać tytuły wykonawcze, którym sąd
    nie musiał nawet nadawać klauzuli wykonalności. Do 1993 roku mogły być
    one wykonywane w trybie egzekucji administracyjnej.
    BTE musi.
    Co więcej - BTE wymaga pisemnej zgody dłużnika.

    > A to zas moze
    > wynikac ze zmian dotyczacych bankowego tytulu egzekucyjnego,
    > z jego skutecznosci.

    Poczekam, może napiszesz coś konkretnego.

    KG