  • Data: 2006-08-20 09:07:10
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Alek [Sat, 19 Aug 2006 17:33:26 +0200]:

    > Ale jak wie, że ma 600 zł renty to z góry wie także że
    > rat po 400 zł nie zaplaci.

    A bankier udzielający kredytu oczywiście tego absolutnie
    nie wie, dlatego udziela kredytu w dobrej wierze licząc,
    że się kredytobiorcy te 600zł magicznie rozciągną?

    Kiciak, dwa wyjścia mamy:
    a) bankowiec nie wie --> banki zatrudniają kretynów;
    b) bankowiec wie --> banki zatrudniają skurwysynów.
    (generalizując - w ograniczeniu do tych, którzy udzielają
    idiotycznych kredytów)

    Którą bramkę wybierasz?

    > Widziałem wiele umów kredytowych i to co piszesz to mity.

    Pracowałam w bankach i powiem ci jak to działa: handlowiec
    od kredytów dostaje pieniążki jak mu klient podpisze, różnie
    - prowizja albo premia - więc jemu się opłaca podpisać bez
    rozróżniania, czy kredytobiorca rzetelnie spłaci czy nie.

    To samo jest w systemach ratalnych - sklep towar sprzedał,
    gotówkę dostał, a dalej niech się o spłaty bank martwi.

    Procedury nadal na tyle dziurawe są, że przechodzi przez
    nie masa ludzi, którzy nigdy nie powinni przejść.

    Kira
    PS. 600/400 raczej nie przejdzie, ale już 600/300 - tak...

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want