  • Data: 2006-08-19 20:48:35
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ec7seb$imf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jeśli procedura windykacyjna polega na wysłaniu monitu lub przeksięgowaniu
    > z rachunku bieżącego na rachunek karty kredytowej i za to naliczana jest
    > wysoka opłata to tak, zarabiają.
    > Ale w opisanym przeze mnie scenariuszu bank wkracza na ścieżkę na której
    > widać spore koszty i bardzo wątpliwy efekt, dlatego jest to ostateczność.

    Na bazie moich doświadczeń z bankami uważam, że nie masz racji. W obydwu
    przypadkach wystarczył telefon kosztujący góra 2 zł (jakby na komórkę dzwonili,
    bo mogli za grosze zadzwonić na stacjonarny - zawsze jest ktoś w domu), a raz
    dostałem monit za coś koło 30 zł, zaś drugim razem naliczono koszty coś koło 50
    zł.