  • Data: 2007-03-15 14:11:58
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.000000e0.45f94fb3@newsgate.onet.pl...

    > 1. To nie na temat.

    jak najbardziej na temat, bo pitolisz farmazony o obezwladnianiu
    uzbrojonego bandziora, a nie masz o tym zielonego pojecia

    > A mam , ty uparcie bronisz bandytów,

    nie bronie, tylko przedstawiam druga strone medalu, poza tym nasza policja
    i tak jest gowniana, i jesli bedzie dostawac baty od spoleczenstwa za
    uzycie broni, to bedzie jeszcze gorzej i niedlugo bedziesz sie bac
    wyscubic nosa z domu, bo bandyta bedzie mial wieksze prawa i bezkarnosc
    niz ty

    > nie zdając sobie sprawy jak kryminogenne jest środowisko policji.
    > W Wołominie, jakby nie było policji i prokuratury, to by było conajmniej
    > 2
    > trupy mniej.

    i oprocz normalnych podatkow placonych panstwu, placilabys podatki
    lokalnemu kacykowi, a ty i twoja curka moglybyscie byc gwalcone co
    wieczor, a policja nie kiwnela by palce, twoj syn zostalby zmuszony do
    handlowania dragami, albo zostal by miesem armatnim na uslugach "mafii",
    bardzo mila perspektywa