  • Data: 2007-03-15 14:25:38
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.000000f2.45f954c0@newsgate.onet.pl...

    > Po zastanowieniu, cecha uniknięcia śmierci w sytuacji krytycznej
    > podobnej do
    > strzału, rozwijała się dużo wcześniej niż istnieli ludzie.

    serdenko, ale pier... jak potluczona, dla twojej wiadomosci, wlasnie przez
    brak takiej cechy wybito bizony w ameryce prawie do nogi, strzelano do
    nich, zwierzeta padaly, a te obok nawet nie ruszaly sie z miejsca, do
    tego stopnia nie zdawaly sobie sprawy z zagrozenia ze pod koniec do
    polowania na nie uzywano karabinow maszynowych

    > Odporność na zranienie czymś długim ostrym (kształt podobny do toru
    > kuli)
    > musiała się już rozwijać gdy tylko powstawały pierwsze rogi, pazury.
    > A nawet ryby miewają długie kolce.

    litosci

    > Jak zeznania są niewygodne, to na pewno nieprawdziwe w twoich oczach ,
    > jesteś bardzo stronniczy, jeśli fakty świadczą przeciw twojej teorii tym
    > gorzej
    > dla faktów .

    wlasnie staram sie byc obiektywny, dlatego uwazam ze wina lezy po srodku

    > A co do stronniczości świadków, trudno by świadek zabicia, lub
    > postrzelenia
    > człowieka przez policję był przychylnie nastawiony do policji, policja
    > sama

    tylko oidp nie bylo zadnego naocznego swiadka zajscia, wszyscy co najwyzej
    slyszeli ze cos sie dzieje a widzieli tylko efekty, natomiast zaden ze
    swiadkow nie widzial wszystkiego od poczatku do konca

    > Sama wiem, już raz mnie chcieli zabić, policjanci (a przynajmniej ludzie
    > podających się za nich i jeżdżący radiowozem, brak pewności, numerów nie
    > podali) .

    czyzby spiskowa teoria dziejow?

    > NIe muszę rozeznawać sytuacji, wierzę, że zrobi to za mnie
    > podświadomość.

    buhahaha, no nie moge, darwin w razie czego sie ucieszy

    > Okaże się za jakieś kilka tysięcy lat.

    no widze ze oza innymi zaletami jestes jeszcze dlugowieczna ;)