  • Data: 2007-03-15 14:21:24
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >... przedstawiam druga strone medalu, poza tym nasza policja
    > i tak jest gowniana, i jesli bedzie dostawac baty od spoleczenstwa za
    > uzycie broni, to bedzie jeszcze gorzej ...
    Policja jest taka, bo im na to społeczeństwo pozwala.
    W celem jak myślę tej propozycji ustawodawczej jest nie pozwolenie policji na
    stoczenie się w kierunku bendytyzmu, co według mnie już się stało.

    > i niedlugo bedziesz sie bac
    > wyscubic nosa z domu, bo bandyta bedzie mial wieksze prawa ..
    Już się boję, bo bandyci policjanci mają większe prawa , za duże.
    Mają prawo zabicia człowieka, każdy policjant,
    nawet prezydent ani sąd nie ma takiego prawa.

    > i oprocz normalnych podatkow placonych panstwu, placilabys podatki
    > lokalnemu kacykowi, ...
    Płacenie haraczów np, tym właśnie jest , i myślę,
    że tak jest w całej Polsce,
    więc nie mów, że policaja przed czymś hroni, oni nawet nie rejestrują
    przestępst, więc nawet do statystyki się nie nadają.