  • Data: 2007-03-15 13:12:14
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szerszen napisał:
    > sugerujesz ze policjanci sie oficjalnie przyznali do wykonania wyroku?

    Nie. Mówię co mówili anonimowo inni policjanci zaraz po wydarzeniach.

    > zeznania swiadkow sa jednym z elementow dowodowych i tyle, zbiera sie
    > wszystkie dowody, konfrontuje ze soba itd i do piero na podstawie
    > wynikow orzeka

    BUACHA CHA CHA CHA CHA

    Wybacz ten rechot, ale za dużo widziały moje gały, żeby zareagować inaczej.

    Znaczy tamci świadkowie kłamali, a dzielni policjanci mówili prawdę...

    > nie twierdze ze wszystko jest ok, ale tez jestem daleki od tego aby
    > stwierdzi z cala pewnoscia ze policjanci wykonali wyrok, nie bylo mnie
    > tam i nie widzialem co sie dzialo, jestem przekonany ze wina lezy po obu
    > stronach

    Zgwałcona dziewczyna też jest winna bo miała krótką spódniczkę?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info