  • 31. Data: 2019-10-21 16:03:57
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Oct 2019 15:38:42 +0200, J.F. napisał(a):

    > czy na Babia Gore
    > wolno z pistoletem ?
    > A w trampkach ? A zabrac dziecko sasiadow ? :-P

    Tak, tak i tak.

    http://www.bgpn.pl/turystyka/regulamin-dla-zwiedzaja
    cych

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2019-10-21 16:05:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak to dobrze, że Twoi komuniści zlikwidowali wszelką cenzurę.

    -----

  • 33. Data: 2019-10-21 16:25:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Oct 2019 16:05:21 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jak to dobrze, że Twoi komuniści zlikwidowali wszelką cenzurę.

    Niedobrze, bo Tokarczuk nie dostałaby Nobla, a tak to pluje w twarz
    patriotom i katolikom swą lewacką pisaniną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2019-10-21 16:28:42
    Temat: Re: [OT] Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Zalezy gdzie kto mieszka.
    > W Karkonoszach pies nikomu nie przeszkadza, a w Bieszczadach tak ?

    No to się popisałeś... Bieszczady i Beskidy, to jak Holland i Poland...

    Zapamietaj ignorancie, że Babia Góra to Beskid Żywiecki.

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2019-10-21 16:35:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Tak, tak i tak.
    >http://www.bgpn.pl/turystyka/regulamin-dla-zwiedzaj
    acych

    Dziecko sasiadow ... kiedy sie zaczyna turystyka zorganizowana,
    wymagajaca przewodnika ?

    I co to za dyskryminacja psow - kota mozna, chomika mozna, koze mozna,
    konia - no z ograniczeniami, słonia mozna - a psa nie :-)

    J.

  • 36. Data: 2019-10-21 18:51:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    .invalid.191021.invalid...
    >J.F. w

    >No to się popisałeś... Bieszczady i Beskidy, to jak Holland i
    >Poland...

    W Bieszczadach tez z psem nie mozna.

    O ile jestem w stanie przyznac, ze do Tatr wysokich pies nie bardzo
    pasuje,
    to co on przeszkadza dyrektorowi B(d)PN ?
    Wilki im wystraszy czy co ?

    Wytez wzrok i znajdz tu jakis sens
    https://aktywnizpsami.pl/parki-narodowe-dla-psow/

    J.

  • 37. Data: 2019-10-21 18:58:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 15:20, Olin pisze:

    > Przy okazji przypomniała mi się znajoma, kompletnie zaskoczona, że na Babią
    > Górę nie może iść ze psem (park narodowy). Zupełnie nie przyszło jej do
    > głowy, żeby takie rzeczy sprawdzić przed wyjazdem. Używała między innymi
    > argumentu "to co ja mam z nim zrobić?".

    Wg ich regulaminu zakaz dotyczy tylko pewnego obszaru i to nie
    wszystkich psów. Zabrania się wprowadzania psów na obszary objęte
    ochroną ścisłą i czynną, z wyjątkiem psów pasterskich wprowadzanych na
    obszary objęte ochroną czynną, na których plan ochrony albo zadania
    ochronne dopuszczają wypas oraz psów asystujących w rozumieniu art. 2
    pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i
    społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr
    127, poz. 721, z późn. zm.)

    Ochroną ścisłą objęta jest blisko 1/3 Parku, czyli 1125,82 ha. W skład
    obszaru ochrony ścisłej wchodzą: piętro halne, piętro kosodrzewiny,
    górnoreglowy bór świerkowy oraz fragmenty lasów regla dolnego. Istota
    ochrony ścisłej polega na zaniechaniu na tych obszarach jakiejkolwiek
    działalności człowieka, bowiem celem tego typu ochrony jest zachowanie w
    stanie naturalnym nie tylko ekosystemów, ale także zachodzących w nich
    procesów (np. naturalnych odnowień, rozkładu leżącego w dnie lasu
    drewna). Powierzchnie Parku objęte ochroną ścisłą udostępniane są
    jedynie w celach naukowych. Największą powierzchnię Parku zajmują
    obszary poddawane ochronie czynnej, czyli 2082,82 ha. Obejmują one
    drzewostany porastające regiel dolny, które w wyniku dawnej gospodarki
    człowieka zostały w znacznym stopniu przekształcone. W przeważającej
    części są to drzewostany świerkowe wymagające pewnej przebudowy. Na
    terenach objętych ochroną czynną prowadzi się więc działania zmierzające
    do przywrócenia lasom właściwego składu gatunkowego i odpowiedniej
    struktury. Ale tam i tak wchodzić turystom nie wolno. Dopytał bym, czy
    na pewno ów zakaz dotyczy trzymanych na smyczy psów na szlakach.

    Wracając do meritum, po prostu przepis powinien określać wyjątki (broń
    do ochrony osobistej, mienia, itp.) albo nakaz prowadzenia depozytu (jak
    w sądach, prokuraturach, zakładach karnych itd.)

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2019-10-21 19:02:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 01:03, Marcin Debowski pisze:

    > To nie jest pozbawienie prawa do głosu a pozbawienie prawa
    > posiadania broni w obrębie lokalu.

    OK! Nie jest to problemem. Problemem, co zrobić z bronią na czas wejścia.

    > Stąd też wydaje się istotne jaki jest tego powód, i jaki jest powód
    > posiadania broni. Ktoś może mieć np. kaprys przyjścia na wybory
    > przebranym za 1:1 model Dużego Fiata i nie można argumentowac, że
    > przez brak odpowiedniego wejścia pozbawia się go prawa do
    > głosowania.

    Ale mów model może zostawić na schodach, wejść, zagłosować i wyjść.
    Broni nie zostawisz i w tym problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2019-10-21 19:05:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 01:41, PiotRek pisze:

    > Przepraszam, a z jakiego artykułu to przestępstwo?
    > Oczywiście zakładamy, że ów ochroniarz też ma pozwolenie na broń.
    > A rusznikarzowi nie można oddać broni do naprawy?

    Udostępnienie broni osobie nieuprawnionej. Sportowiec może sportowcowi,
    a myśliwy myśliwemu. Natomiast osoba posiadająca broń do ochrony
    osobistej nie może jej udostępnić innej osobie.

    Rusznikarzowi można, ale on ma odpowiednią książkę. I o to mi chodzi
    tylko. Po prostu o depozyt - jeśli ktoś uważa, ze zakaz ma sens. No i
    jakiś przepis karny, bo chwilowo, to jest jakaś lipa.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2019-10-21 19:26:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > tylko. Po prostu o depozyt - jeśli ktoś uważa, ze zakaz ma sens. No i
    > jakiś przepis karny, bo chwilowo, to jest jakaś lipa.

    Depozyt nie jest "u innej osoby"?

    MJ