  • 11. Data: 2010-08-29 16:54:45
    Temat: Re: Utrudniony dojazd np. karetki na osiedle
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Franciszek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    > No jak to jaka. Deweloper sie przepycha z drugim o wlasciwy dojazd a ten drugi
    > deweloper zaproponowal takie stawki ze ten pierwszy sie wycofal i kaze
    > mieszkancom wyjezdzac z osiedla na okolo. A jak sie ludzie wszyscy sprowadza
    > tragedia sie na pewno wydarzy i pozniej jeden bedzie zwalal na drugiego. Ale
    > nic, beda petycje mieszkancow, wywiady w tv, artykuly w gazetach. Mieszkancy
    > nie
    > dadza sie tak latwo wpuscic w ten kanal. Dziekuje.

    Na planach była zaznaczona droga?

  • 12. Data: 2010-08-29 23:18:26
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > Mieszkancy nie
    > dadza sie tak latwo wpuscic w ten kanal. Dziekuje.
    To ja teraz całkiem powaznie pytam. Skąd przyszło ci do głowy, że droga ma
    być po najkrótszej linii. I do czego ? bo u mnie akurat jest sytuacja taka,
    że droga która jest udostępniona to do straży w najprostszej lnii prowadzi.
    Ale pogotowie musi robić kółko. Nawet kiedyś się zastanawiałem jak zmusić
    sąsiada do oddania swojej nieużywanej działki na drogę, skróciłoby to wielu
    sąsiadom codzienne dojazdy. O pogotowiu już nie wspominając. Tylko jakaś
    podstawa prawna by się przydała. Podaj takową.

    --
    Pawełj
    www.ksiegowoscbudzetowa.pl

  • 13. Data: 2010-08-30 07:42:02
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 29 Sie, 13:53, "Franciszek" <w...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nic, beda petycje mieszkancow, wywiady w tv, artykuly w gazetach. Mieszkancy nie
    > dadza sie tak latwo wpuscic w ten kanal. Dziekuje.

    Jak dragedia?

    Masz na działkę zjazd z drogi publicznej? Masz !!!
    To o co chodzi?
    Do mojej miejscowości droga ma cztery zakręty a nie idzie po linii
    prostej i jakoś tragedii nie ma.

    MOŻNA
    NIE
    ZROZUMIEĆ