  • 1. Data: 2010-08-27 20:05:31
    Temat: sprzedaż witamin i tabletek przez internet - co potrzebne
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam.
    Czy do sprzedaży np na alle...takiego towaru jak w temacie czyli ogólnie
    dostępnych witamin, żeń-szeni itd oraz np herbatek i kawy odchudzającej są
    potrzebne jakieś specjalne pozwolenia? Bo, że działalność gospodarczą trzeba
    mieć - to wiem.
    Chodzi mi o towar, który jest ogólnodostępny w każdym spożywczym. A
    przynajmniej w każdym większym .

    --
    pawelj
    www.ksiegowoscbudzetowa.pl

  • 2. Data: 2010-09-17 10:11:09
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik pawelj napisał:
> [...]
    > mieć - to wiem.
    > Chodzi mi o towar, który jest ogólnodostępny w każdym spożywczym. A

    Zgłoszenie w sanepidzie obrotu środkami spożywczymi i spełnienie
    wszystkich wymogów jakie są dla takich środków stawiane.