  • Data: 2018-06-26 17:42:23
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Tu oczywiście masz rację, ale nawet biorąc pod uwagę błędy przekazu,
    > jeśli nie mógł tego sprawdzić, to tym bardziej AED bym nie dał osobie,
    > której nie ufam co do wiarygodności relacji.

    Nie ufasz bo?
    a) kłamie, że ktoś zasłabł?
    b) bo podejrzewasz, że nie potrafi użyć AED i kogoś skrzywdzi?

    a) na jakiej podstawie miałby uznać, że kłamie?
    b) dlaczego potraktował kobietę jak debila (albo kogoś kto został przy
    delikwencie i go ratuje, a ją wysłał po AED)?

    Już sam fakt, że ktoś wie co to AED, że wie, że można go poszukać w
    okolicy, że wie, że po AED warto pobiec na basen, a nie do budki z
    hamburgerami, już samo to świadczy o tym, że jest spore
    prawdopodobieństwo, że krzywdy nikomu tym nie zrobi, bo wie czego szuka
    i dlaczego.
    Nie można wszystkich dookoła traktować jak debili, tylko dlatego, że JA
    PRZESZEDŁEM KURS RATOWANIA i nie wiem, czy ten ktoś inny przeszedł, wiec
    na wszelki wypadek nie dam.

    Pozdrawiam
    Piotr