  • Data: 2018-06-27 09:26:39
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-06-18 o 17:42, Kviat pisze:

    > Nie ufasz bo?
    > a) kłamie, że ktoś zasłabł?
    > b) bo podejrzewasz, że nie potrafi użyć AED i kogoś skrzywdzi?

    Bo jest to obca osoba.

    > a) na jakiej podstawie miałby uznać, że kłamie?
    > b) dlaczego potraktował kobietę jak debila (albo kogoś kto został przy
    > delikwencie i go ratuje, a ją wysłał po AED)?

    Na żadnej. Brak zaufania nie musi mieć podstaw. Nie obracaj sytuacji do
    góry nogami., To zaufanie nabywa się na jakiejś podstawie, Z zasady nie
    ufam osobom,którym nie ufam i tyle.

    > Już sam fakt, że ktoś wie co to AED, że wie, że można go poszukać w
    > okolicy, że wie, że po AED warto pobiec na basen, a nie do budki z
    > hamburgerami, już samo to świadczy o tym, że jest spore
    > prawdopodobieństwo, że krzywdy nikomu tym nie zrobi, bo wie czego szuka
    > i dlaczego.
    > Nie można wszystkich dookoła traktować jak debili, tylko dlatego, że JA
    > PRZESZEDŁEM KURS RATOWANIA i nie wiem, czy ten ktoś inny przeszedł, wiec
    > na wszelki wypadek nie dam.

    Ależ masz rację, tylko znajdź podstawę do żądania od kogoś innego AED
    tylko z tego powodu, że o nim słyszałeś.