  • Data: 2002-10-22 21:23:13
    Temat: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > obie nazwy funkcjonuja zamiennie marcysiu. ale wybaczam ci, znowu "KGP"
    nie
    > dopowiedzial ci wszytskiego. niech ci jednak bedzie. ja zostalem piec
    > miesiecy do tylu z nazwa / ladnie zaokraglasz, uwazajac, ze od 16 maja juz
    > uplynal rok/ , za to Ty ze swoim PZIP-em jestes daleko w dzungli.cofnales
    > sie nawet do ery kamienia liupanego.starasz sie udzielac rad nie majac
    > pojecia co piszesz, poslugujesz sie bowiem skrotami, ktorych tresci nie
    > znasz, nie rozumiesz i na dodatek te Twoje skroty sa "ni przypial ni
> [...]

    Z kolei Ty masz problem ze zrozumieniem trzech prostych zdań.
    Wyjaśnię ci więc sens mojego skomplikowanego postu.
    "Około roku" dotyczyło obowiązywania nazwy KSIP i nie ma
    tu żadnej zamienności, tylko tak zacofane gliny jak Ty jeszcze
    nie pozmieniały nazwy wszędzie, gdzie należało, a już zostały
    "zaskoczone" nazwą PZIP, która to właśnie obowązuje od
    19 czerwca br., kiedy to zarządzenie weszło w życie.
    I to nie tylko w dżungli, ale w całej policji.
    Oczywiście Ciebie to nie dotyczy, bo swą ignorancję możesz
    przykrywać tylko mędrkowaniem i ubliżaniem innym.

    Jak wygląda "kamień liupany"?