  • Data: 2002-10-19 11:05:52
    Temat: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie sie zglasza utrate dowodu osobistego ?
    > Slyszlem ze policja niechetnie przyjmuje takie zgloszenia ...

    nie wiem, skad to slyszales.generalnie nie masz obowiazku zglaszania utraty
    dowodu na policji,/chyba, ze bylo to wynikiem przestepstwa/, ale zgloszenie
    nie zajmuje wiecej czasu niz 2 minuty. idziesz do dyzurnego, zglaszasz
    zaginiecie dokumentu. w sumie warto to zrobic, bo ktos moze na twoje konto/
    czytaj na twoj dowod/ robic rozne przekrety.

    pozdrawiam
    ssj5