  • Data: 2013-04-29 22:09:23
    Temat: Re: Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-29 09:15, n...@t...net.pl pisze:
    > Cała wada tego pomysłu to to, że ta opłata to taki abonament RTV.
    > Gówno zrobią a kasę wezmą.
    > I znów ktoś zapyta mnie: "Jakieś propozycje?"
    >
    > Tak.
    >
    > NIE PŁACIĆ ABONAMENTÓW.
    >
    > Płacić za należyte wykonywanie usług za uzgodnioną cenę.

    Dzisiaj na 2 programie tv przed serialem 20 minut reklamy. Po serialu
    znowu te same reklamy przez 20 minut. Przeciez to jest szczyt
    bezczelności tvp wobec nas-płacącym im haracz na to, żeby mieli za co
    się bawić.
    Myślę, że reklamy będą coraz dłuższe i dojdzie do tego, że będą leciały
    po 2 godziny albo i dłużej. Tak się rozpanoszyli, że już nam na głowy
    "robią".

    --
    animka