  • Data: 2013-05-07 09:22:14
    Temat: Re: Usyawa śmieciowa a wspólnota mieszkaniowa
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj akurat byłem u klienta w sprawie modyfikacji
    systemu czynsz uwzględniając nowe przepisy w sprawie śmieci,
    i akurat ktoś zadzwonił w sprawie czynszu i przy okazji doniósł na sąsiada,
    że nie sortuje i że przebywa u niego więcej ludzi niż deklarował.

    To ja głośno (tak żeby telefonująca usłyszała) mówię, że ten sąsiad
    prawidłowo postępuje, do pracownicy zaś aby zapytała się czy jest
    to oficjalna skarga bo spółdzielnia wystąpi do odpowiednich organów
    i aby poprosiła telefonującą o zbieranie wiarygodnych dowodów
    bo będzie stroną skarżącą.

    Oczywiście ta pani zaprotestowała i nie chce brać udziału w żadnych sądach.

    Andrzej.