  • Data: 2004-03-31 15:19:19
    Temat: Re: Usunięte pliki - przestępstwo??
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet> szukaj wiadomości tego autora

    C&C napisał/a:
    > po jej operacjach na dysku i uratowałem. Teraz w podziękowaniu
    > zostałem poinformowany przez sąsiadke ze popełniłem przestępstwo i
    > że "jest na mnie paragraf".

    A ja mam miliony dolarów na koncie ;)

    > Przypomne ze ta pani sama i nieodpłatnie
    > poprosiła mnie o naprawę komputera

    A gdzieś to zostało _zapisane_ ? Nie.
    Więc odpuść sobie i uważaj tylko przy wychodzeniu z mieszkania. Może
    się zdarzyć, że na wycieraczce kupę jakąś zastaniesz ;)

    > sądzi sie juz z Pocztą Polską i Służbą Zdrowia.

    Tym bardziej uważaj na wycieraczkę....

    > czy zrobiłem coś co można zakwalifikować do przestępstwa??

    Popełniłeś błąd. Tylko błąd...

    > tak to ja boję sie pomagać ludziom bo kiepsko sie na tym wychodzi.

    Na Twoim miejscu zakończyłbym z panią współpracę. Nie umie być nawet
    luserem, to niech w ogóle przestanie być. Siekierą po kablach tej
    pani, czyli rozwiąż umowę o korzystanie z sieci blokowej.

    --
    M.