  • Data: 2004-04-07 18:47:02
    Temat: Re: Usunięte pliki - przestępstwo??
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 31. marca 2004 16:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Rafal 'Raf256' Maj:

    > Moim zdaniem ma ona nie rowno pod sufitem :)
    > Tak na chlopski rozum, a od strony prawnej... bardzo watpie zeby mogla o
    > cokolwiek Cie pozwac, porpostu taki buzdygan z niej...

    Kiedyś słyszałem o gościu, który ponoć zawisnął autem nad przepaścią. Jakiś
    obywatel go wyciągnął i uratował, a auto spadło. Potem ratownika sądzono za
    zniszczenie auta i ryzykowne działania, bo może gdyby nie ratował,
    przyjechałby jakiś dźwig, co by wyciągnął auto razem z właścicielem.

    Nie wiem na ile to prawda, ale jesli prawda, to założę się, że gościu w
    aucie się pewnie posrał ze strachu i sam skakał na szyję ratownikowi.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)