    Subject: Re: Usunięcie osoby brudnej z komunikacji miejskiej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 4 Mar 2021 16:29:15 +0100

    W dniu 04.03.2021 o 16:14, J.F. pisze:

    > Policja odwiezie, a SM?  Inny powiat, inne miasto, inna gmina ... umowe
    > jakas maja ?

    Umowy, porozumienia. Nawet nie wiesz ile tego jest;)

    > u Was izba zamknieta z powodu pandemii :-P

    Całe państwo zamknięte;P

    > https://www.tvp.info/47157698/epidemia-koronawirusa-
    w-warszawie-straz-miejska-odwiezie-nietrzezwych-do-d
    omu-wieszwiecej

    Ooo. To mozna zamiast ubera;) W koncu się do czegoś darmozjady przydadzą:P

    > No i prawidlowo, choc jesli nietrzezwy, to policja ma prawo na izbe ...

    Prawidłowo albo i nie. Jak ci zamieszka na przystanku żul to zobaczymy
    czy będziesz tak jego wolności do stylu życia bronił;)

    Już nie będę pisał dokładnie gdzie, ale w pewnym budynku publicznym
    związanym z kulturą żule (ale takie lepsze - coś bliżej squatersów)
    sobie normalnie klub kulturalny urządziły. Jadły tam z rozłożonych
    serwetek, piły herbatę z termosów (podejrzewam nie tylko herbatę;) i
    nawet książki czytali od czasu do czasu dla niepoznaki. Na fajki
    elegancko wychodzili na zewnątrz. Zarządca nie mógł ich wykurzyć, straż
    miejska i policja miała to w dupie. Potem nawet zaczęła się z nimi bujać
    jakaś podstarzała artystka "za takich co to jej w życiu nic nie wyszło"
    i nawet próbowała jakieś grafiki rysować. Całkiem ekscentryczne
    towarzystwo tylko nieco żulerskie;) W końcu po paru miesiącach gdzieś
    poleźli.

    --
    Shrek