  • 71. Data: 2008-05-16 17:22:10
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Sky pisze:

    > To ślubów i chrztów kosciół nie udziela tylko w pełni świadomym tych
    > sakramentów więc i swej wiary = odpowiedzialnym za swoje czyny
    > ludiom?!? ;P

    Miałam 3 miesiące jak mnie chrzcili, Ty w tym wieku pewnie studia
    kończyłeś...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 72. Data: 2008-05-16 19:29:03
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > To ślubów i chrztów kosciół nie udziela tylko w pełni świadomym tych
    > sakramentów więc i swej wiary = odpowiedzialnym za swoje czyny ludiom?!?
    > ;P

    Kontrola podstawą zaufania :)

  • 73. Data: 2008-05-26 20:31:31
    Od: "Piotr Dulik" <a...@m...cn>

    Tak apropos tematu - jakie dane kościół rzymsko-katolicki przechowuje o
    swoich wyznawcach? Jeśli jest to tylko imię, nazwisko, data urodzenia,
    ewentualnie dane rodziców/chrzestnych i adres sprzed kilkudzisięciu lat (tak
    na logikę tyle mogli się dowiedzieć o chrzczonym niemowlaku) to nie lepiej
    poprostu olać to? Ich problem że mają bałagan w papierach ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2008-05-27 20:50:28
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Piotr Dulik" <a...@m...cn> napisał w
    wiadomości news:g1f6ng$2r8c$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > (tak na logikę tyle mogli się dowiedzieć o chrzczonym niemowlaku) to nie
    > lepiej poprostu olać to? Ich problem że mają bałagan w papierach ;)

    Daty przyjętych sakrametnów, adresu w księgach metrykalnych nie ma. Jest w
    rejestrze duszpasterskim (kolęda).

  • 75. Data: 2008-09-30 13:48:32
    Temat: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi ko?cielne
    Od: "Wacek" <w...@d...te.eu>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message :
    [...]

    Żadna ustawa nie ochroni informacji, że jesteś głupi.
    Wystarczy, że się odezwiesz, a wszyscy to od razu wiedzą.

    Listy polecone nic tu nie zmienią!

  • 76. Data: 2008-10-04 13:40:09
    Temat: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi ko?cielne[bazy danych] i konkordat
    Od: "Wacek" <w...@d...te.eu>

    "William" <n...@m...mnie.pl> wrote in message
    [...]

    Tak jak katolickich pogrzebów domagają się wszelkiej maści bezbożnicy,
    tak też domagają się oni kościelnych ślubów a nawet chrztów.

    Mają oni bowiem Boga, naśladując szatana, za swego sługę.