  • 1. Data: 2008-05-12 09:19:52
    Temat: nie chcę zaakcepować pelnomocnika
    Od: "robin" <c...@p...onet.pl>

    Mam spółkę cywilną z kumplem z lat szkolnych, mamy po 50% udziałów w biznesie.
    Ja jestem na miejscu, prowadzę przedsiębiorstwo doglądam jego spraw, kumpel jest
    daleko i prowadzi swoje sprawy. Do spółki wyznaczył mi pełnomocnika (właśnie
    dostałem pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego), pełnomocnik przylazł z tym
    aktem, zaczął cwaniakować i chciał mi łazić po firmie ale go nie wpuściłem. Ja
    znam osobę pełnomocnika od wielu lat i nie mam do niego za grosz zaufania, nie
    chcę aby łaził mi po firmie i zaglądał w sprawy Spółki a tym samym czerpał
    wiedzę na temat mojej sytuacji i działalności, jestem przekonany, że uzyskaną
    wiedzę jest gotów wykorzystać przeciwko mnie. Do wspólnika zwróciłem sie już o
    wyznaczenie innej osoby ale tym czasem czy mogę odmówić pełnomocnikowi
    wykonywania czynności do których został ustanowiony i nie wpuścić na teren
    mojego przedsiębiorstwa.

  • 2. Data: 2008-05-12 15:00:56
    Temat: Re: nie chcę zaakcepować pelnomocnika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "robin" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie możesz go niedopuścić,. chyba, ze potrafisz dowieść, ze
    działa na szkodę wspólnika. Ale najlepiej, to takie rzeczy uzgodnić ze
    wspólnikiem przy piwie / kawie. Jeśli już teraz się nie możecie dogadać, to
    rozwiążcie spółkę.