  • Data: 2007-12-30 23:31:34
    Temat: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fl97hg$n7$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.allegro.pl/item286405714_rachunek_za_prad
    _mniejszy_do_30_legalnie_1_5_kw.html
    > nic to nie daje. watomierz nie wykazuje różnic, czyste, 100% oszustwo
    > kazdy elektryk to potwierdzi.

    Jak będzie douczony, to nie do końca potwierdzi. Rzecz w tym, że tego typu
    urządzenia działają i przynoszą zmniejszenie rachunków za prąd = ale tylko
    w przemyśle. Tam płaci się osobno za moc czynną, a osobno za bierną.

    > http://www.allegro.pl/item286405704_oszczedzaj_do_60
    _wody_legalnie_hit_pod_prysznic.html
    > jak redukcja nakręcona na kran spowoduje ze za wiadro wody które
    > napełnie w ten sposób bezie tansze od tej samej ilości wody pobranej z
    > innego kranu?

    A tu już masz wyraźne niedostatki w wiedzy z zakresu fizyki. Akurat tak.
    Jeśli masz w domu wodomierz i zawór na rezerwuarze, to spróbuj tak pokręcać
    tym zaworem, by leciało trochę wody. Tak mało, by wodomierz nie ruszył. Da
    się z większością wodomierzy to zrobić. Tyle, ze taka zabawa ma jakiś tam
    sens w rezerwuarze, gdzie cieknąć powinno się nazbierać do "następnego
    razu". Stosowanie tego na kranie to debilizm, bo równie dobrze można mniej
    odkręcić kurek.

    > MAgnetyzerów oszczędzających paliwo mi sie niechce szukac....

    To akurat ma największy sens. Chodzi o zmianę właściwości paliwa, która
    powoduje, że się ono spala lepiej. Podobno.

    > Moim zdaniem - wszyscy razem z allegoro - do ukarania.

    Ustawa dotyczy przedsiębiorców i dopiero wchodzi w życie. Ma właśnie na
    celu tępienie takich głupot. Przy czym dwa pierwsze urządzenia moim zdaniem
    są zgodne ze"sprawiedliwością dziejową", bo przecież mogą je kupić tylko
    oszuści. Natomiast sieć jest pełna reklam kretyńskich, w których dopiero
    małym druczkiem napisano prawdę.