  • Data: 2007-12-30 22:53:35
    Temat: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w
    > wiadomości news:fl8e7o$edu$1@inews.gazeta.pl...

    > Reklama ma przyciągnąć klienta do firmy, a nie powodować, że normalnie
    > by decyzji o zawarciu umowy nie podjął. A zatem marketing moze być
    > stosowany nadal, byle reklama nie prowadzała w błąd klienta.

    odpowiedz do wszystkich:
    http://www.allegro.pl/item286405714_rachunek_za_prad
    _mniejszy_do_30_legalnie_1_5_kw.html
    nic to nie daje. watomierz nie wykazuje różnic, czyste, 100% oszustwo
    kazdy elektryk to potwierdzi.
    http://www.allegro.pl/item286405704_oszczedzaj_do_60
    _wody_legalnie_hit_pod_prysznic.html
    jak redukcja nakręcona na kran spowoduje ze za wiadro wody które
    napełnie w ten sposób bezie tansze od tej samej ilości wody pobranej z
    innego kranu?

    MAgnetyzerów oszczędzających paliwo mi sie niechce szukac....

    Moim zdaniem - wszyscy razem z allegoro - do ukarania.
    ToMasz