    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalenie ojcostwa, alimenty - jak to ugrysc?
    Date: Sat, 27 Aug 2005 21:19:57 +0200

    Dinus wrote:

    > Kiedy i gdzie powinnam zlozyc wniosek o ustalenie ojcostwa, o alimenty? Czy
    > to jest platne? Jak w ogole to wyglada?

    No, masz szczęście, że jesteś kobietą - w Twoim przypadku ustalenie
    kwestii ojcostwa jest proste i praktycznie bezpłatne.

    Kobieta może po kolei wskazywać tuziny 'podejrzanych' i to oni muszą
    udowadniać niewinność.

    Najwyżej potem zostanie obciążona kosztami.

    A w sytuacji tylko jednego podejrzanego problemu w ogóle nie ma -
    wskazujesz, a potem on może próbować (jeśli mu się wydaje, że nie jest
    ojcem) badań genetycznych, ale to on za nie zabuli, więc jeśli wie, że
    jest ojcem, to nie będzie kombinować.

    Jak z alimentami, to już nie wiem - ale pewnie zaraz ktoś się zgłosi ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)