  • Data: 2006-05-31 14:44:30
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości
    news:e5k81l$39v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dnia 31.05.2006 Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisał/a:

    > ...no, i wszystko jasne.

    o wow. sensacja. O tym ze hoduję rottweilery pisalam wielokrotnie na tej
    grupie i nie sądze aby to bylo dla kogoś jakąś wielka niespodzianką.
    Niepotrzebnie traciles czas szukajac "haka" na mnie. Poza tym nie widze
    prostej zaleznosci między moja aktywnościa na grupie a posiadanym psem.
    udzielam się w tym wątku bo raz, ze mam do tego prawo jako, ze grupa jest
    publiczna, dwa, ze jako wlascicielka psa mam o tym trochę wieksze pojecie
    niz osoba znajaca psa ze slyszania. Fanatyzmu mi zarzucac nie mozesz,
    poniewaz moj pies chodzi w kagancu, na smyczy i nie stanowi zagrozenia dla
    nikogo. Mało tego - wzywam straz miejską za kazdym razem gdy widze jakiegos
    niefrasobliwego wlasciciela puszczajacego duzego psa luzem i uśpilam jednego
    psa - traf chce, ze akurat tego ze zdjęcia poniewaz z powodu choroby byl
    potencjalnie niebezpieczny. Nie spowodował zadnych nieszczesć ale uwazalam,
    ze przy calej mojej miłosci do niego nie mam prawa stawiac jego zycia ponad
    zycie człowieka i nie czekajac na to az stanie sie cos zlego uśpilam go
    mimo, ze nie byla to decyzja łatwa, tym bardziej że bylam wówczas w 5 mcu
    ciązy. 2 tygodnie pozniej mialam juz kolejnego rottweilera i mam go do tej
    pory, a przymierzam sie do następnego.

    A wieksze psy byly - ale psow nie kupuje sie na metry. Jakbys mial
    kiedykolwiek jakiegos to moze bys to wiedzial:-)

    HaNkA