  • Data: 2006-05-31 13:54:56
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. napisał/a:

    > nazywasz mnie nie calkiem normalnym bowiem traktuje(walem o bo obecnie
    > nie mam) psiaka ktory z nami mieszka na rowni z innymi mieszkancami
    > mojego domu wiec badz laskaw rozwinac czemu?

    Bo zwierzęcia nie można traktować na równi z człowiekiem. Dziwię się, że
    komukolwiek, kto pragnie uchodzić za normalnego człowieka, takie rzeczy
    trzeba tłumaczyć.

    Przykład: ciężko i nieuleczalnie chorego psa usypia się, żeby nie cierpiał.
    Takich rzeczy (poza postępową Holandią, rzecz jasna...) nie robi się z
    ludźmi. No, w każdym razie ja uznałbym to za niedopuszczalne - a czy Ty
    również, to nie wiem.

    > ZNam wiele takich NORMALNYCH rodzin. NIenormalnym jest dla mnie
    > trzymanie psa w biudzie i traktowanie jako narzedzia, pies tez ma uczucia.

    ...i prawo głosu.

    Dobra, nie będę się już nad Tobą pastwił, bo mam litość nad... ;) takimi
    wielbicielami piesków również.
    --
    pozdrowienia

    Z.