  • Data: 2006-05-31 12:22:06
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. napisał(a):

    > A _CO_ tu w ogóle jest do uzasadniania?
    >
    > Naprawdę nie rozumiesz, kogo z siebie robisz, domagając się takiego
    > uzasadnienia?

    nazywasz mnie nie calkiem normalnym bowiem traktuje(walem o bo obecnie
    nie mam) psiaka ktory z nami mieszka na rowni z innymi mieszkancami
    mojego domu wiec badz laskaw rozwinac czemu?
    ZNam wiele takich NORMALNYCH rodzin. NIenormalnym jest dla mnie
    trzymanie psa w biudzie i traktowanie jako narzedzia, pies tez ma uczucia.

    Pytalem sie ciebie o kaukaza bo ten ktorego znalem (jakis skurwysyn
    otrul bo mu szczekanie przeszkadzalo - szczakeni ktorego prawie w ogole
    nie bylo, pies umieral w meczarniach, najpierw stracil wzrok, pozniej
    mial kilka zawalow az wkoncu zmarl) nawet jak go dziecko straznie wku.
    ( a bylytakie momenty gdy mu palce w oczy wkaldalo czy po nim skakalo)
    jedyne co zrobil to warknal.
    Wiec mowienie moim zdaniem oduzych psach jak o zwyrodnialcach ktorych
    nalezy MORDOWAC gdy szczekaja
    jest pomyleniem i siwadczy o ignorancji, prostactwie i debilizmie osobvy
    ktora tak twierdzi. Wlasnie takie osoby powinno sie elimnowac bo
    stanowia potencjalne zagrozenie - realne zagrozenie. Skoro nie wiesz jak
    sie zachowuja takie psy to lepiej zamilcz.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".