  • Data: 2006-05-31 12:32:07
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Na kogo chce" - jeśli ten ktoś wlazł na to Twoje podwórko. Bo jeśli
    > tam nie
    > wszedł, to nie dziw się, że agresywny pies - któremu, jak rozumiem,
    > zdarzało
    > się wydostać poza ogrodzenie - może nie budzić entuzjazmu osoby
    > przez tego
    > psa (NA RAZIE) oszczekiwanej.

    Nie mówie o psie który wydostał się za ogrodzenie bo na to akurat to
    są paragrafy, sam mam psa ale drażnią mnie właściciele którzy nie
    pilnują swoich psów i wypuszczaja je gdzie popadnie, wkurza mnie też
    pies sąsiada który potrafi pół dnia wyć (nie jest głodny ani bity,
    taki model) ale jak mam zabronić psu szczekać???