    From: "Sl@o" <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop przy niepelnym wymiarze godzin
    Date: Tue, 7 May 2002 13:12:27 +0200

    Użytkownik Daniel Abrich <a...@b...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Witam.
    >
    > Pracuje na 1/2 etatu i zastanawiam sie jak to jest z urlopem. Jak to sie
    > liczy? Polowa przyslugujacego na pelen etat, czy liczy sie tak jakby to
    byl
    > caly etat. Chcialbym np. wziac 3tyg. urlopu = 15dni roboczych. Czy mam to
    > liczyc jako 7,5dnia? czy jako 15 z pelnego etatu?

    Pracujesz w niepelnym wymiarze. Ale to nic nie zmienia, bo za urlop tez ci
    placa tak jakbys pracowal w niepelnym wymiarze. W czasie urlopu nie placa ci
    za caly etat.

    Albo inaczej. Gdybys pracowal na caly etat, to bys mial np. 20 dni urlopu po
    8 godzin dziennie. Gdy pracujesz na 1/2 etatu to masz 20 dni urlopu po 4
    godziny dziennie. I to jest OK.

    Fajnie jest, gdy nabierzesz duzo praw do urlopu i pracodawca zmieni ci umowe
    na pelen urlop zanim kaze ci wykorzystac nalezny urlop. No coz... Zmiana
    warunkow pracy nie zmienia ci ilosc (w dniach) naleznego urlopu. I jest to
    tak samo jakby pracodawca dal komus podwyzke, a ten od razu po otrzymaniu
    podwyzki wzial urlop. Pracodawca musi placic.

    Pzdr
    Sl@o