  • 1. Data: 2002-05-07 09:10:19
    Temat: Urlop przy niepelnym wymiarze godzin
    Od: "Daniel Abrich" <a...@b...com.pl>

    Witam.

    Pracuje na 1/2 etatu i zastanawiam sie jak to jest z urlopem. Jak to sie
    liczy? Polowa przyslugujacego na pelen etat, czy liczy sie tak jakby to byl
    caly etat. Chcialbym np. wziac 3tyg. urlopu = 15dni roboczych. Czy mam to
    liczyc jako 7,5dnia? czy jako 15 z pelnego etatu?

    Daniel

  • 2. Data: 2002-05-07 11:12:27
    Temat: Re: Urlop przy niepelnym wymiarze godzin
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik Daniel Abrich <a...@b...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > caly etat. Chcialbym np. wziac 3tyg. urlopu = 15dni roboczych. Czy mam to
    > liczyc jako 7,5dnia? czy jako 15 z pelnego etatu?

    Pracujesz w niepelnym wymiarze. Ale to nic nie zmienia, bo za urlop tez ci
    placa tak jakbys pracowal w niepelnym wymiarze. W czasie urlopu nie placa ci
    za caly etat.

    Albo inaczej. Gdybys pracowal na caly etat, to bys mial np. 20 dni urlopu po
    8 godzin dziennie. Gdy pracujesz na 1/2 etatu to masz 20 dni urlopu po 4
    godziny dziennie. I to jest OK.

    Fajnie jest, gdy nabierzesz duzo praw do urlopu i pracodawca zmieni ci umowe
    na pelen urlop zanim kaze ci wykorzystac nalezny urlop. No coz... Zmiana
    warunkow pracy nie zmienia ci ilosc (w dniach) naleznego urlopu. I jest to
    tak samo jakby pracodawca dal komus podwyzke, a ten od razu po otrzymaniu
    podwyzki wzial urlop. Pracodawca musi placic.

    Pzdr
    Sl@o

  • 3. Data: 2002-05-07 14:12:24
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Abrich" <a...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > caly etat. Chcialbym np. wziac 3tyg. urlopu = 15dni roboczych. Czy mam to
    > liczyc jako 7,5dnia? czy jako 15 z pelnego etatu?

    Bierzesz 3 tygodnie - jak 15 z pełnego etatu. To troche tak, jakby sie
    kasowało wzajemnie - dostajesz tyle samo co pełnoetatowiec, tyle, że połówek
    :)

    Depi.

  • 4. Data: 2002-05-07 15:26:45
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 7 May 2002, Daniel Abrich wrote:

    > Witam.
    >
    > Pracuje na 1/2 etatu i zastanawiam sie jak to jest z urlopem. Jak to sie

    Normalnie. Wymiar urlopu nie zależy od wymiaru czasowego pracy. Jedynie
    przy wypłacaniu ekwiwalentu za urlop należeć się będzie odpowiednio mniej,
    ponieważ faktyczny czas przepracowany wtedy byłby mniejszy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)