  • Data: 2011-12-22 00:23:35
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-21, spp <s...@g...pl> wrote:

    > W pewnym sensie Twoja wolność skończyła się w momencie podpisana umowy.
    > Podstawowym jej elementem jest oddanie swojego czasu, wiedzy i
    > umiejętności (zgodnie z przepisami) do dyspozycji pracodawcy.

    Oczywiscie, ale nie zapominaj ze pracownik tez ma przywileje takie jak
    urlop na zadanie.

    > Prawo
    > dopuszcza udzielenie urlopu na żądanie pracownika zgłoszone w ostatniej
    > chwili ale ponieważ w dość istotny sposób może to zakłócić organizację
    > pracy warto pamiętać, że dla pracodawcy istotna może być waga powodów
    > (mimo że nie ma obowiązku ich podawania) dla których pracownik decyduje
    > się na taki krok.

    To juz nie problem pracownika, ze masz taka organizacje w firmie, ze
    nagly dzien czy dwa urlopu pracownika zakloca jej funkcjonowanie w
    znaczny sposob.

    > Dla mnie alkohol jest ostatnim z możliwych
    > 'usprawiedliwień'. Nadużywanie tego prawa jest dla mnie wystarczającą
    > przesłanką do pozbycia się takiego osobnika. :(
    > Oczywiście pomijam prawo pracodawcy do odmówienia udzielenia urlopu w
    > nadzwyczajnej sytuacji.

    Pracownik nie ma obowiazku robic Ci zwierzen z wlasnego prywatnego zycia
    a Ciebie to nie powinno interesowac chyba, ze ma jakis problem ktory
    powoduje nie wywiazywanie sie z umowy.

    --
    Artur