  • Data: 2011-12-22 09:39:42
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie, ale nie zapominaj ze pracownik tez ma przywileje takie jak
    > urlop na zadanie.

    http://praca.gazetaprawna.pl/orzeczenia/405917,mozna
    _odmowic_urlopu_na_zadanie.html

    Kluczowe:
    "Jeśli wniosek za każdym razem byłby akceptowany przez pracodawcę, to wymóg
    ustawowy udzielenia urlopu byłby zbędny. SN uznał, że obowiązek udzielenia
    urlopu na żądanie nie jest więc bezwzględny, a pracodawca może odmówić ze względu
    na szczególne okoliczności, które powodują, że zasługujący na ochronę wyjątkowy
    interes firmy wymaga obecności pracownika w pracy."

    > To juz nie problem pracownika, ze masz taka organizacje w firmie, ze
    > nagly dzien czy dwa urlopu pracownika zakloca jej funkcjonowanie w
    > znaczny sposob.

    Jak ja uwielbiam argumentację odwołującą się do "organizacji w firmie".
    Demagogia klasy ostatnich marszów politycznych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl