  • Data: 2011-12-22 09:47:29
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > http://praca.gazetaprawna.pl/orzeczenia/405917,mozna
    _odmowic_urlopu_na_zadanie.html

    > Kluczowe:
    > "Jeśli wniosek za każdym razem byłby akceptowany przez pracodawcę, to wymóg
    > ustawowy udzielenia urlopu byłby zbędny. SN uznał, że obowiązek udzielenia
    > urlopu na żądanie nie jest więc bezwzględny, a pracodawca może odmówić ze względu
    > na szczególne okoliczności, które powodują, że zasługujący na ochronę wyjątkowy
    > interes firmy wymaga obecności pracownika w pracy."

    No ale szczegolne okolicznosci to nie jest raczej "jestes nam dzisiaj
    potrzebny tak jak w kazdy inny dzien".

    > Jak ja uwielbiam argumentację odwołującą się do "organizacji w firmie".
    > Demagogia klasy ostatnich marszów politycznych.

    Ale w czym widzisz problem? Jak pracownik bedzie mial wypadek w drodze
    do pracy i zdezorganizuje cala firme na miesiac? Albo nagle zachoruje?
    Organizujac prace w firmie chyba powinno brac sie pod uwage zdarzenia
    losowe?

    --
    Artur