  • Data: 2005-02-10 11:21:31
    Temat: Re: Uprawnienie do przejścia na wcześniejszą emeryturę
    Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie nie, dlatego że głównie liczy się stałe miejsce pracy
    > (dosłownie), a nie obowiążki w miejscu pracy.
    > Radiolog może, ale szef radiologów jak jest TYLKO(lub aż) szefem to NIE.

    Chciałbym jeszcze dodać, że jako Gł. Energetyk ja decyduję o przygotowaniu miejsca
    pracy, dopuszczenie do jej wykonania oraz b. często mam obowiazek wystawic polecenie
    pisemne w którym jednoznaczne okreslam warunki i sposób wykanania prac. Tym samym
    ponoszę pełna odpowiedzialnośc za bezpieczeństwo zespołu praowniów.