  • Data: 2004-06-15 19:38:23
    Temat: Re: Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szkot" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:can51f$ivp$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam szanownych grupowiczow,
    > dzis wyslalem ojca aby zalatwil mi przerejestrowanie auta dalem mu
    wszystkie
    > papiery (umowe kupna, dowod, karte) jednak Panie w urzedzie powiedzialy,
    ze
    > musze byc osobiscie bo inaczej nie da rady zarejestrowac i final.
    >
    > Moze ktos mnie poratuje jak mozna to zalatwic abym nie musial tracic
    dnia na
    > osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac,
    > jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu
> [...]

    Z tego co mi wiadomo, to osobiście musisz odbierać dowód rejestracyjny i
    tablice. Zamiennie może to zrobić osoba upoważniona, ale upoważnienie musi
    mieć podpis urzędowo poświadczony. A więc albo idziesz z ojcem do Urzędu i
    przy pani podpisujesz upoważnienie, a ojciec załatwia resztę, albo
    notariusz.