1. Data: 2004-06-15 15:36:16
Temat:Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
Od:"Szkot" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow,
dzis wyslalem ojca aby zalatwil mi przerejestrowanie auta dalem mu wszystkie
papiery (umowe kupna, dowod, karte) jednak Panie w urzedzie powiedzialy, ze
musze byc osobiscie bo inaczej nie da rady zarejestrowac i final.

Moze ktos mnie poratuje jak mozna to zalatwic abym nie musial tracic dnia na
osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu
podpisy obojga i cos jeszcze?

Pozdrawiam

Szkot

2. Data: 2004-06-15 15:42:25
Temat:Re: Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
Od:kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

Szkot wrote:

> [...]
> osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
> jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

KG

3. Data: 2004-06-15 17:05:31
Od:Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2004 17:42:25 +0200, kam napisał/napisała:
> mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
> pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

notariusz drzwi obok ? :>

--
* zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
GG: 70701

4. Data: 2004-06-15 17:40:39
Od:kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

Papik wrote:
> notariusz drzwi obok ? :>

o dziwo nie :)

KG

5. Data: 2004-06-15 19:38:23
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szkot" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac,
> jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

Z tego co mi wiadomo, to osobiście musisz odbierać dowód rejestracyjny i
tablice. Zamiennie może to zrobić osoba upoważniona, ale upoważnienie musi
mieć podpis urzędowo poświadczony. A więc albo idziesz z ojcem do Urzędu i
przy pani podpisujesz upoważnienie, a ojciec załatwia resztę, albo
notariusz.

6. Data: 2004-06-15 20:04:13
Od:"pablio" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
> pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

a odwiedził was jakiś radca prawny kiedyś?
oczywiście jako pełnomocnik

7. Data: 2004-06-16 03:11:16
Od:kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

pablio wrote:
> a odwiedził was jakiś radca prawny kiedyś?
> oczywiście jako pełnomocnik

mój = mojego miejsca zamieszkania :)

KG

8. Data: 2004-06-16 03:11:46
Od:kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik wrote:
> Z tego co mi wiadomo, to osobiście musisz odbierać dowód rejestracyjny i
> tablice. Zamiennie może to zrobić osoba upoważniona, ale upoważnienie musi
> mieć podpis urzędowo poświadczony.

A jakaś podstawa prawna, oprócz zarządzenia Pani Zosi?

KG

9. Data: 2004-06-16 06:34:33
Od:"greg" <g...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
> jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

Miesiac temu zaniosłem upowaznienie do wydziału komunikacji, w którym
dyrektor upoważnił mnie do podjęcia wszelkich czynności związanych z
przerejstrowaniem samochodu i niebyło żadnego problemu, a dwa dni temu na
podstawie tego samego upoważnienia odebrałem dowód rejestracyjny stały.
(wcześniejszy był terminowy).

10. Data: 2004-06-16 16:12:50
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "greg" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> podstawie tego samego upoważnienia odebrałem dowód rejestracyjny stały.

Ale to dotyczyło podmiotu gospodarczego. W tym wypadku ma prawo występować
pracownik firmy.