  • 1. Data: 2004-06-15 15:36:16
    Temat: Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
    Od: "Szkot" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam szanownych grupowiczow,
    dzis wyslalem ojca aby zalatwil mi przerejestrowanie auta dalem mu wszystkie
    papiery (umowe kupna, dowod, karte) jednak Panie w urzedzie powiedzialy, ze
    musze byc osobiscie bo inaczej nie da rady zarejestrowac i final.

    Moze ktos mnie poratuje jak mozna to zalatwic abym nie musial tracic dnia na
    osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
    jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu
    podpisy obojga i cos jeszcze?

    Pozdrawiam

    Szkot

  • 2. Data: 2004-06-15 15:42:25
    Temat: Re: Upowaznien do Wydzialu Komunikacji?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Szkot wrote:

> [...]
    > osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
    > jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

    mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
    pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

    KG

  • 3. Data: 2004-06-15 17:05:31
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 17:42:25 +0200, kam napisał/napisała:
    > mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
    > pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

    notariusz drzwi obok ? :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-06-15 17:40:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Papik wrote:
    > notariusz drzwi obok ? :>

    o dziwo nie :)

    KG

  • 5. Data: 2004-06-15 19:38:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szkot" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac,
    > jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

    Z tego co mi wiadomo, to osobiście musisz odbierać dowód rejestracyjny i
    tablice. Zamiennie może to zrobić osoba upoważniona, ale upoważnienie musi
    mieć podpis urzędowo poświadczony. A więc albo idziesz z ojcem do Urzędu i
    przy pani podpisujesz upoważnienie, a ojciec załatwia resztę, albo
    notariusz.

  • 6. Data: 2004-06-15 20:04:13
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    > mój wydział wymaga notarialnego lub urzędowo poświadczonego
    > pełnomocnictwa... nie pytaj na jakiej podstawie

    a odwiedził was jakiś radca prawny kiedyś?
    oczywiście jako pełnomocnik

  • 7. Data: 2004-06-16 03:11:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    pablio wrote:
    > a odwiedził was jakiś radca prawny kiedyś?
    > oczywiście jako pełnomocnik

    mój = mojego miejsca zamieszkania :)

    KG

  • 8. Data: 2004-06-16 03:11:46
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Z tego co mi wiadomo, to osobiście musisz odbierać dowód rejestracyjny i
    > tablice. Zamiennie może to zrobić osoba upoważniona, ale upoważnienie musi
    > mieć podpis urzędowo poświadczony.

    A jakaś podstawa prawna, oprócz zarządzenia Pani Zosi?

    KG

  • 9. Data: 2004-06-16 06:34:33
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

> [...]
    > osobiste zalatwianie tej sprawy, czy da sie jakies upowaznienie wypisac, a
    > jesli tak to co na tym upowaznieniu musi sie znalesc seria i nr dowodu

    Miesiac temu zaniosłem upowaznienie do wydziału komunikacji, w którym
    dyrektor upoważnił mnie do podjęcia wszelkich czynności związanych z
    przerejstrowaniem samochodu i niebyło żadnego problemu, a dwa dni temu na
    podstawie tego samego upoważnienia odebrałem dowód rejestracyjny stały.
    (wcześniejszy był terminowy).

  • 10. Data: 2004-06-16 16:12:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > podstawie tego samego upoważnienia odebrałem dowód rejestracyjny stały.

    Ale to dotyczyło podmiotu gospodarczego. W tym wypadku ma prawo występować
    pracownik firmy.