  • 11. Data: 2005-12-15 14:08:46
    Temat: Re: Upierdliwy ubezpieczyciel komunikacyjny
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Kaja napisał(a):

    > Tak.
    > Mimo wszystko to podobno to samo.

    no nie całkiem, wykładnia jest taka, że nie można o sobie mówić "doradca
    ubezpieczeniowy" bo nie pamiętam kto, ale jakiś urząd (może KNUIFE) zabronił

    sg

  • 12. Data: 2005-12-15 18:21:09
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 15 Dec 2005 08:17:57 +0100, *ape*
    > <news:dnr5a3$s9t$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > A mój licencjat PUNU na doradcę ubezpieczeniowego leży sobie głęboko w
    > szufladzie, bo jednak nie mogłam się tak poniżać i dzwonić po ludziach
    > książki telefonicznej, tracić czas itd,itp.

    > Czy to trzeba zaraz studiować, żeby otrzymać licencję?
    > Szkolenia były, a potem egzamin.
    > Nie pytaj już mnie w tej sprawie, bo ja to już wykreśliłam ze swojej
    > pamięci, nawet do tego "papieru" nie chce mi się zaglądać.

    ja pytam o twoj licencjat punu, a nie o jakas tam licencje
    ubezpieczeniowego amwaya.
    moglabys poczytac czasem co napisalas wczesniej?

    --
    pozdro
    ape

  • 13. Data: 2005-12-15 20:06:49
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 15 Dec 2005 19:21:09 +0100, *ape*
    <news:dnsc57$5pl$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ja pytam o twoj licencjat punu, a nie o jakas tam licencje
    > ubezpieczeniowego amwaya.
    > moglabys poczytac czasem co napisalas wczesniej?

    To licencjat, a licencja to dwie różne rzeczy? Hmmm
    Jeśli tak, to uściślę: licencja PUNU.
    Amen. Nie chce mi się już o tym świstku pisać, bo żaden z niego (dla mnie)
    pożytek.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-12-15 23:43:23
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > To licencjat, a licencja to dwie różne rzeczy? Hmmm
    > <cut>

    tak. licencjat to takie mocno okrojone studia dla nieopierzonych
    panienek, a licencja to potwierdzenie jakichs uprawnien. np. licencja
    zawodnika w sporcie samochodowym :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 15. Data: 2005-12-16 11:51:35
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > tak. licencjat to takie mocno okrojone studia dla nieopierzonych
    > panienek, a licencja to potwierdzenie jakichs uprawnien. np. licencja
    > zawodnika w sporcie samochodowym :-)

    Licencjat to studia zawodowe, a tytul licencjata to odpowiednik inzyniera na
    studiach technicznych.
    W swietle najnowszych przepisow jest to pierwszy stopien wyksztalcenia
    wyzszego. Kolejne stopnie to magisterskie i doktoranckie.
    Magda

  • 16. Data: 2005-12-16 11:57:30
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "ape" <a...@n...poczta.fm> naskrobał/a w

    > panienek, a licencja to potwierdzenie jakichs uprawnien. np. licencja
    > zawodnika w sporcie samochodowym :-)

    Albo licencja na zabijanie. :)

  • 17. Data: 2005-12-16 13:06:10
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 16 Dec 2005 00:43:23 +0100, *ape*
    <news:dnsv2t$e9t$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > tak. licencjat to takie mocno okrojone studia dla nieopierzonych
    > panienek, a licencja to potwierdzenie jakichs uprawnien. np. licencja
    > zawodnika w sporcie samochodowym :-)

    Faktycznie! Całkiem mi w danym momencie wyleciało z głowy, że przecież są
    studia licencjackie :-)
    Przepraszam za zamieszanie :-)

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2005-12-16 13:07:22
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

  • 19. Data: 2005-12-16 13:08:33
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 16 Dec 2005 12:57:30 +0100, *Goomich*
    <news:Xns972E83D23BFBAgoomichskrzynkapl@127.0.0.1> napisał(a):

    > Albo licencja na zabijanie. :)

    LOL
    A kto ma taką licencję? ;-)

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2005-12-16 13:16:46
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    > LOL
    > A kto ma taką licencję? ;-)

    Z tego co pamietam taki lekko podstarzaly lalus z fajnym samochodem ;-)

    Magda