  • 1. Data: 2005-12-13 19:46:07
    Temat: do kiedy powinny byc ogloszone zasady przyznawania stypendium naukowego?
    Od: Marcin Godyń <x...@l...pl>

    Pytanie jak w temacie, a sytuacja taka:

    Jestem studentem UJ. Za ubiegly rok akademicki uzyskalem srednia
    (2004/2005) 3.96 no i teraz pytanie, do kiedy powinny byc ogloszone zasady
    przyznawania stypendium naukowego?
    Jest sobie zalacznik do zarzadzenia nr 61 z dnia 1 pazdziernika 2004
    ktory mowi, ze o stypendium za wyniki w nauce moga sie ubiekac studenci
    ktorzy uzyskali srednia co najmniej 3.8. Wg. tego zalacznika stypendium mi
    przyslyguje. Niestety jest takze zalacznik do zarzadzenia nr 55 z dnia 26
    pazdziernika 2005 roku ktore mowi, ze stypendium za wyniki w nauce
    przysluguje od sredniej ocen 4.0. No i tutaj pojawia sie problem, poniewaz
    komisja przyznajaca stypendium za ubiegly rok akademicki zastosowala sie
    do kryterium podane w zalaczniku z nia 26 pazdziernika 2005. Czy mogli sie
    zastosowac do tego kryterium, czy powinni jednak zastosowac kryterium z
    dnia 1 paz 2004. Czy jest gdzies zapisane do kiedy takowe zasady powinny
    byc opublikowane, by mogly obowiazywac w danym roku akademickim? czy jest
    moze poprostu jakas zasada prawna ktora o tym mowi( np. zasada nie
    dzialania prawa wstecz)? czy moze poprostu tutaj panuje zasada zupelnej
    samowolki?

    P.S. raczej pilne, poniewaz czas na ew. zlozenie odwolania mam do 15
    grudnia.

    Marcin Godyn

    --
    adres e-mail: http://galeria.ziom.org/adres.jpg