  • 1. Data: 2006-01-09 19:36:03
    Temat: Unieważnienie małżeństwa?
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Czy zamiast rozwodu po niecałych 3 miesiącach małżeństwa mozna wnieść o
    uniewaznienie małżeństwa????
    Kobieta jest w ciąży ale ze wzgledu na krótkotrwałość chciał bym
    unieważnienia małżeństwa a nie rozwodu.
    Oczywiście alementy bym płacił, sprawy związane z dzieckiem wszystko planuję
    załatwić tak jak trzeba.
    Czy coś takiego jest możliwe ??
    Ewentualnie jakie muszą zajść okolicznośći do unieważnienia??

  • 2. Data: 2006-01-09 19:41:18
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    INDYGO29 napisał(a):
    > Czy zamiast rozwodu po niecałych 3 miesiącach małżeństwa mozna wnieść o
    > uniewaznienie małżeństwa????

    wnosić można, ale nie zamiast, bo są zupełnie inne przesłanki

> [...]
    > załatwić tak jak trzeba.
    > Czy coś takiego jest możliwe ??
    > Ewentualnie jakie muszą zajść okolicznośći do unieważnienia??

    przeczytaj art.10-22 kro, jak znajdziesz podstawę, to możesz próbować

    KG

  • 3. Data: 2006-01-09 20:00:19
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    > wnosić można, ale nie zamiast, bo są zupełnie inne przesłanki

    > przeczytaj art.10-22 kro, jak znajdziesz podstawę, to możesz próbować
    A jesli małżenstwo zawarte zostało w złej wierze??
    Kobiecie chodziło tylko o posiadanie dziecka z legalnego związku a nie jako
    panna.
    Bo co raptem odkochała się po niecałych 3 miesiącach??
    Zadne próby negocjacji nic nie pomagają, rozmowy, prosby, błagania!!!!
    Podejżewam celowe działanie na rzecz tego aby posiadać tylko dziecko i
    nazwisko!!!!
    Tylko jak mam wykazać to przed sądem:( Mam archiwum rozmów z GG ale nie wiem
    na ilejest to dobry dowód!! Że ja cały czas dążyłem do zgody!!
    A zona odrazu kategorycznie odmawiała porozumiena! Gdy tylko upewniła się że
    jest w ciąży.

  • 4. Data: 2006-01-09 20:50:55
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Unieważnic możesz sakrament slubu koscielnego, w razie znaczących przesłanek (te co
    podajesz są dość znaczące,
    generalnie powoływani sa swiadkowie, zadzwoń do kurii i zapytaj, mozesz zacząc od
    księdza prowadzacego kurs
    przedmałżeński, maja odpowiednie wykształcenie i wiedzę).
    Cywilny to IMHO raczej rozwód, ale przed wszystkim to udajcie sę do psychologów, przy
    niektórych gminach możecie trafić
    na bezpłatne porady na poczatek (najłatwiej oczywiście pijakom ;-))
    JaC

  • 5. Data: 2006-01-09 20:59:16
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na ilejest to dobry dowód!! Że ja cały czas dążyłem do zgody!!
    > A zona odrazu kategorycznie odmawiała porozumiena! Gdy tylko upewniła się

    śledząc historię grupy można dojść do wniosku iż małżeństwa, zawierane
    poprzez znajomość na GG dobrze się nie kończą.

    Przepraszam za OT, ale to nie pierwszy przypadek, opisywany tutaj.

    J.

  • 6. Data: 2006-01-09 21:21:06
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Użytkownik "jacobs" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > śledząc historię grupy można dojść do wniosku iż małżeństwa, zawierane
    > poprzez znajomość na GG dobrze się nie kończą.
    >
    > Przepraszam za OT, ale to nie pierwszy przypadek, opisywany tutaj.

    Chodzi mi tutaj o komunikację kiedy to żona odmawiała innej formy łączności
    jak tylko przez GG:((
    A znajomość została zawarta żony przez koleżankę z którą klikałem na GG i to
    przez nia poznałem żonę. Więc można powiedzieć że pośrednio przez GG :((

  • 7. Data: 2006-01-10 08:53:52
    Od: ray <r...@S...stop.wp.pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2006 21:59:16 +0100, jacobs napisał(a):

    > śledząc historię grupy można dojść do wniosku iż małżeństwa, zawierane
    > poprzez znajomość na GG dobrze się nie kończą.
    >
    > Przepraszam za OT, ale to nie pierwszy przypadek, opisywany tutaj.

    ciekawe czy te zawierane przez znajomość na IRC'u albo przez telefon są
    trwalsze ;)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-01-10 11:55:21
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Tue, 10 Jan 2006 12:51:47 +0000, na pl.soc.prawo, krys
    napisał(a):

    > No, moje zawierane co prawda normalnie przed urrędnikiem, ale zaczęło
    > się przez telefon. Na razie 13 lat i nie zanosi sie na zmiany;-0

    U mnie się zaczęło przez internet - jakiś czas potem USC i
    ołtarz. W tym roku minie 10 lat. I jakoś nie żałuję.

    --
    J.A.

  • 9. Data: 2006-01-10 12:51:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ray napisał(a):

> [...]

    No, moje zawierane co prawda normalnie przed urrędnikiem, ale zaczęło
    się przez telefon. Na razie 13 lat i nie zanosi sie na zmiany;-0

    Justyna

  • 10. Data: 2006-01-10 15:07:52
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-10 09:53 +0200, Użytkownik ray napisał :

    > ciekawe czy te zawierane przez znajomość na IRC'u albo przez telefon są
    > trwalsze ;)

    8 lat juz;-) Z czego w malzenstwie 5:-) IRC i telefon;-)

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/