    From: " 666" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Unieważnienie małżeństwa?
    Date: Mon, 9 Jan 2006 21:50:55 +0100

    Unieważnic możesz sakrament slubu koscielnego, w razie znaczących przesłanek (te co
    podajesz są dość znaczące,
    generalnie powoływani sa swiadkowie, zadzwoń do kurii i zapytaj, mozesz zacząc od
    księdza prowadzacego kurs
    przedmałżeński, maja odpowiednie wykształcenie i wiedzę).
    Cywilny to IMHO raczej rozwód, ale przed wszystkim to udajcie sę do psychologów, przy
    niektórych gminach możecie trafić
    na bezpłatne porady na poczatek (najłatwiej oczywiście pijakom ;-))
    JaC