  • 1. Data: 2006-01-09 18:28:34
    Temat: Dzierzawa domeny...wzor pisma
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Witam....szukam miejsca w sieci gdzie znajde tresc umowy dzierzawy domeny
    ...czy moge liczyc na pomoc :)?

    pozdrawiam
    krzysiek

  • 2. Data: 2006-01-09 19:06:50
    Temat: Re: Dzierzawa domeny...wzor pisma
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    nie wykupuj domeny w nask, nie opłaca się finansowo. Polecam nazwa.pl -
    zadnych pism i szybko. taniej chyba nawet

  • 3. Data: 2006-01-09 21:19:02
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nie wykupuj domeny w nask, nie opłaca się finansowo. Polecam nazwa.pl -
    > zadnych pism i szybko. taniej chyba nawet

    gratuluje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-01-09 23:00:08
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie wykupuj domeny w nask, nie opłaca się finansowo. Polecam nazwa.pl -
    > zadnych pism i szybko. taniej chyba nawet

    Doprawdy? Ale wiesz....ja juz kupilem domene - chce ja teraz wynajac :)

    pozdr
    krzysiek

  • 5. Data: 2006-01-10 08:28:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 9 Jan 2006 20:06:50 +0100,
    Yusek <y...@w...pl> screamed:
    > nie wykupuj domeny w nask, nie opłaca się finansowo. Polecam nazwa.pl -
    > zadnych pism i szybko. taniej chyba nawet

    Czy mógłbym poprosić Cię o więcej szczegółów? Tę wieprzowinę polewasz sosem
    czy dusisz na wolnym ogniu?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 09:27:40 user up 10852 days, 21:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Ever stop to think, and forget to start again?