  • 1. Data: 2004-10-20 18:17:11
    Temat: Unieważnienie umowy kupna sprzedaży auta - jakie szanse?
    Od: "Pinarczuk" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jakiś czas temu kupiłem samochód. W umowie zapisany był przebieg 150000.
    Samochód jest bardzo dobrze zadbany ale przy przeglądzie w warsztacie zużycie
    tarczy hamulcowej, jak i samego silnika wskazuje że przebieg jest conajmniej
    dwa razy większy. Czy mam jakieś szanse na zwrot pieniędzy. Czy może ktoś już
    robił coś podobnego.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-20 18:34:28
    Temat: Re: Uniewa=BFnienie umowy kupna sprzeda=BFy auta - jakie szanse?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > dwa razy większy. Czy mam jakieś szanse na zwrot pieniędzy. Czy może ktoś już

    Jak to zmierzyles ? Ja tarcze zmienialem juz po 100 tys km. Gosc mogl w
    ogole nie zmieniac i tak wygladaly jak widziales. Na zwrot pieniedzy nie
    masz szans bo w umowie nie dopisales klauzuli na temat wymaganej
    grubosci tarcz ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-20 19:05:51
    Od: "Pinarczuk" <p...@p...onet.pl>

    Fakt jest taki że gościo mnie oszukał co do przebiegu, czy są jakieś szanse by
    unieważnić przez to umowę kupna sprzedaży.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-10-20 19:17:58
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    to co opisałeś jest wadą pojazdu i przysługują ci takie same uprawnienia jak
    przy każdej innej umowie sprzedaży. Możesz więc :
    żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Jeśli chcesz odzyskać pieniąze
    musisz złożyć sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie
    wiślij listem poleceonym i zażadaj w nim zwrotu pieniędzy. Jeśli sprzedawca
    nie będzie chciał ich zwrócić musisz wystąpić na drogę sądową z pozwem o
    zapłatę.
    Pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2004-10-20 19:19:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pinarczuk wrote:
    > Fakt jest taki że gościo mnie oszukał co do przebiegu, czy są jakieś szanse by
    > unieważnić przez to umowę kupna sprzedaży.

    Fakty są takie, że (1) _przypuszczasz_, że przebieg jest inny, a ponadto
    (2) cytujesz jak ostatnia lama.

  • 6. Data: 2004-10-20 19:24:39
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Fakt jest taki że gościo mnie oszukał co do przebiegu, czy są jakieś
    szanse by
    > unieważnić przez to umowę kupna sprzedaży.

    Nie ma.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2004-10-20 21:42:11
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprzedawca
    > nie będzie chciał ich zwrócić musisz wystąpić na drogę sądową z pozwem o

    ha ha ha .............................i tak do rana

    w umowie pewnie było stan techniczny kupującemu jest znany.
    i po ptakach.
    a że nie był znany a podpisał........
    tzn. potwierdził nieprawdę.
    ciekawe kto ma większą wine?
    MM

    tak to sie kończy amatorskie kupowanie
    ale u nas wszyscy sie znaja na samochodach a co tam.
    jeszcze jest cos takiego: chcącemu krzywda się nie dzieje.

  • 8. Data: 2004-10-20 21:56:32
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mark wrote:
    > w umowie pewnie było stan techniczny kupującemu jest znany.
    > i po ptakach.

    1. zależy od kogo kupił
    2. niekoniecznie - bo tu nie chodzi o stan techniczny a o przebieg samochodu

    > a że nie był znany a podpisał........
    > tzn. potwierdził nieprawdę.
    > ciekawe kto ma większą wine?

    ciekawa teoria

    KG

  • 9. Data: 2004-10-20 22:56:34
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    > Fakt jest taki że gościo mnie oszukał co do przebiegu,

    jak juz kiedys pisalem, przebieg pojazdu z jego stanem technicznym ma
    zwiazek luzny, wiec nic nie udowodnisz.

    pozdro

  • 10. Data: 2004-10-21 05:12:57
    Od: "Pinarczuk" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Rozumiem że ta część negatywnych opinii pochodzi od ludzi którzy sami kiedyś w
    ten sposób postąpili. A tak na marginesie to w ogóle nie znam się na
    samochodach, a liczę na uczciwość ludzi, tylko niech nikt mi nie mówi że
    takiej nie ma.

    Pozdrawiam.