    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Date: Tue, 2 Jun 2009 11:30:29 +0200

    news:h02h85$489$1@node1.news.atman.pl...

    > - rowerzysta ktory juz raz spadl z roweru ponownie z niego spada (pomimo,
    > ze
    > watkotworca napisal, ze wstal i zaczal szukac telefonu) - jakim cudem jak
    > nie wsiadl na rower?

    problem w tym, ze brakuje ci wyobrazni i zgory zalozyles ze samochod go
    wyprzedzil i zatrzymal sie przed nim, tymczasem samochod mogl przodem
    potracic go, zatrzymac sie zaraz obok niego (nieduza predkosc), on jak
    napisal przewrocil sie majac rower tam, gdzie kazdy szanujacy sie rowerzysta
    go ma :), podnios sie samochod ruszyl ponownie wytracajac go z rownowagi

    > wszystko to jest w mojej ocenie szyte grubymi nicmi. Oczywiscie moje
    > spostrzezenia moga byc bledne ale wydaje mi sie, ze rowerzysta pominal
    > jakies wazne szczegoly calego zajscia.

    jeden wazny szczegol ty pomijasz, nastapila kolizja rowerzysty z samochodem
    i kierowca ucieka z miejsca zdarzenia, juz samo to swiadczy o tym, ze cos z
    kierowca bylo nie tak