  • Data: 2009-06-02 10:14:27
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze ten przepis to typowy polski koszmarek z PoRD, który

    czy to, ze nie podoba Ci sie przepis oznacza, ze mozna go olac ??

    > najprawdopodobniej za jakiś czas zniknie. No ale niech będzie, skoro
    > istnieje, to się odniosę rzeczowo. Jeśli bym się tam zatrzymał to nie
    > byłoby już wyprzedzanie lecz omijanie. Poza tym tam nie wolno się
    > zatrzymywać. Zatrzymując się skutecznie zatamowałbym ruch. Zjechanie na

    gdybys trzymal sie prawej strony to nie. Gdzie byles na tej jezdni, ze
    wyprzedzal cie z prawej ???

    > prawo też nie wchodzi w grę, bo nie ma miejsca i już jechałem możliwie
    > blisko prawej krawędzi jezdni i nawet zakładając, że z jakiegoś powodu

    to jak mozliwie blisko prawej to jak auto potracilo Cie lewa przednia
    czescia zderzaka a ty obijales sie o drzwi kierowcy ???

    > jestem nierozsądny i mam ciągoty samobójcze i autodestrukcyjne
    > zjechałbym tak, że szorowałbym oponą o krawężnik, to nadal nie ma
    > miejsca na bezpieczne i zgodne z przepisami wyprzedzanie.

    to ile ja jezdnia ma miejsca?? Nie instaluje sie sygnalizacji na jezdniach o
    szerokosci 2m

    Icek